Martin Ferro-Thomsen, Founder, CEO, Conferize

Martin Ferro-Thomsen, Founder, CEO, Conferize

Martin Ferro-Thomsen, tidligere medstifter af ISSUU, har kastet sig over møde- og eventindustrien med Conferize – en millard industri der er større end bil industrien.
Det tager lang tid at få gamle, analoge industrier online og med møde- og eventindustrien er det en process der har været i gang i mange år.
Efterhånden er det de færreste, der er i tvivl om, at det indenfor de nærmeste år vil være meget få industrier, som ikke er påvirket eller ændret fuldstændigt af digitalisering.
Martin Ferro-Thomsen taler også om hvordan data og “reklamer som service” er den helt centrale forretningmodel i den digitale økonomi, hvor de store platforme kæmper om at få flest data og kunne skabe værdi for stakeholders og brugere på baggrund af disse.
I fremtiden handler det ikke blot om at gøre alverdens information tilgængeligt, men om at gøre mængden af information relevant for brugerne, ved at kunne vise dem eller finde lige præcis den information, de har brug for næsten før de ved det selv.

Følg med i vores julekalender

 Få et link i din inbox:Email


 

Facebook

Linkedin

Twitter

Vimeo